jueves, 7 de agosto de 2008

Maica Domnului "Axion estin" Muntele Athos


Cantarea a 4-a
Irmosul:
Auzit-am, Doamne, taina randuielii Tale, inteles-am lucrurile Tale si am preaslavit Dumnezeirea Ta.
Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu, mantuieste-ne pe noi.
Tulburarea patimilor mele si viforul gresalelor mele alineaza-l, ceea ce ai nascut pe Domnul indreptatorul, Dumnezeiasca Mireasa.
Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu, mantuieste-ne pe noi.
Chemand eu adancul milostivirii tale, da-mi-l mie, ceea ce ai nascut pe Cel milostiv si pe Mantuitorul tuturor celor ce te lauda pe tine.
Slava...
Indulcindu-ne, Preacurata, cu darurile tale, tie cantare de multumire cantam, stiindu-te pe tine Maica lui Dumnezeu.
Si acum...
Nadejde si intarire si zid de scapare nemiscat castigandu-te pe tine, ceea ce esti intru tot laudata, de tot necazul ne izbavim.

No hay comentarios: